Dit is de disclaimer voor het gebruik van de website van de Besloten vennootschap met gewone structuur Bureau Back-up, hierna: Bureau Back-up. Bureau Back-up is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 86435094 en is gevestigd aan Jan Duikerweg 12a (1703DH) te Heerhugowaard.
Door het gebruiken van de website stemt u in met de disclaimer. Bureau Back-up behoudt zich het recht voor te allen tijde de inhoud van haar website en/of deze disclaimer te wijzigen zonder haar klanten en/of gebruikers van de website over deze wijziging te informeren. De inhoud van de website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld, maar kan desondanks mogelijke onjuistheden bevatten of onvolledig zijn. Bureau Back-up aanvaardt op geen enkele wijze enig aansprakelijkheid voor schade die is ontstaan door, of voortvloeit uit het gebruik van de website. Het gebruiken van deze website komt geheel voor eigen rekening en risico van een gebruiker van de website. Aan de inhoud van de website kunnen geen rechten ontleend worden. Alle teksten op de website zijn auteursrechtelijk beschermd en eigendom van Bureau Back-up voor zover deze niet aan derden toebehoren.
Dit is het privacy statement van Besloten vennootschap met gewone structuur Bureau Back-up, hierna: Bureau Back-up. Bureau Back-up is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 86435094 en is gevestigd aan Jan Duikerweg 12a (1703DH) te Heerhugowaard. In dit document wordt uitgelegd hoe Bureau Back-up omgaat met het verwerken van uw persoonsgegevens (dit zijn alle gegevens die informatie kunnen verschaffen over een identificeerbare natuurlijke persoon). Bij de verwerking van uw persoonsgegevens betracht Bureau Back-up de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Bureau Back-up zal deze persoonsgegevens beveiligen in overeenstemming met de wettelijke eisen die hieraan gesteld worden, waaronder de eisen die volgen uit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Verkrijging persoonsgegevens:
Indien u gebruik maakt van de diensten van Bureau Back-up, verstrekt u zelf een aantal persoonsgegevens aan Bureau Back-up, of worden persoonsgegevens van u verkregen in het kader van de overeenkomst. Onder persoonsgegevens wordt verstaan alle gegevens die betrekking hebben op geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon.
Bureau Back-up is onder andere in de mogelijkheid op persoonsgegevens te verzamelen wanneer:
Categorieën persoonsgegevens
Bureau Back-up kan persoonsgegevens verwerken vanuit de verschillende vormen van relaties die Bureau Back-up onderhoudt. Welke persoonsgegevens worden verzameld, hangt af van de relaties die u met Bureau Back-up heeft. Bureau Back-up verzoekt u om de juiste en relevante gegevens aan Bureau Back-up aan te leveren. Indien er voor het doel, waarvoor u aan Bureau Back-uppersoonsgegevens heeft verstrekt, relevante wijzigingen plaatsvinden, dient u dit door te geven aan Bureau Back-up. Bureau Back-up kan op deze manier beschikken over correcte en actuele persoonsgegevens.
De relaties van Bureau Back-up kunnen als volgt worden onderverdeeld:
Hieronder leest u welke categorieën persoonsgegevens Bureau Back-up verwerkt per type relatie.
Consumenten:
De dienstverlening van Bureau Back-up is voornamelijk gericht op consumenten, waarbij Bureau Back-up onderscheid maakt in de volgende type consumenten:
Kandidaten:
Zakelijke relaties (opdrachtgevers):
Bureau Back-up kan persoonsgegevens verwerken van betrokkenen die werkzaam zijn voor ondernemingen of organisaties waarmee Bureau Back-up zaken doet of het voornemen daartoe hebben. Bureau Back-up zal persoonsgegevens die in dit kader verkregen worden, uitsluitend verwerken om uitvoering te geven aan de wijze waarop u een zakelijke relatie heeft met Bureau Back-up of voor het doel waarvoor u als zakelijke relatie persoonsgegevens aan Bureau Back-up heeft verstrekt.
Doel van de verwerking
De persoonsgegevens die door Bureau Back-up verwerkt worden, hebben ten doel om:
Grondslag verwerking
Het verwerken van persoonsgegevens is slechts mogelijk op grond van de hiernavolgende grondslagen: (i) wettelijke verplichting, (ii) uitvoering overeenkomst, (iii) verkregen (uitdrukkelijke) toestemming van de betrokkenen, en (iv) gerechtvaardigd belang. Bij het verlenen van de diensten van Bureau Back-up worden persoonsgegevens verwerkt. Bureau Back-up verwerkt uitsluitend gegevens die Bureau Back-up noodzakelijk acht voor (het verbeteren van) de dienstverlening en gaat zorgvuldig om met de (persoons)gegevens die zij over u en uw gebruik van de diensten heeft verzameld. De grondslag voor het verwerken van deze gegevens is de overeenkomst die u met Bureau Back-up bent aangegaan. Ook kunnen er persoonsgegevens van u verwerkt worden door het bezoeken van de website: www.bureau-backup.nl indien u hiervoor toestemming hebt gegeven.
Noodzaak verwerking
De verwerking van uw persoonsgegevens is noodzakelijk om de dienstverlening uit te kunnen voeren. De diensten die Bureau Back-up biedt, kunnen zonder het verwerken van uw persoonsgegevens niet volledig uitgevoerd worden. Indien voor specifieke doeleinden met betrekking tot de persoonsgegevens uw expliciete toestemming is vereist, dient u hiervoor separaat toestemming te geven.
Geautomatiseerde besluitvorming
Er is geen sprake van geautomatiseerde besluitvorming.
Bewaartermijn
De door Bureau Back-up verwerkte persoonsgegevens worden bewaard conform de relevante wet- en regelgeving. Indien een langere bewaartermijn noodzakelijk is op grond van wet- of regelgeving, worden de persoonsgegevens langer bewaard conform deze eisen. Alle (verkregen) persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan strikt noodzakelijk.
Verwerking door derden
Bureau Back-up deelt persoonsgegevens slechts met derden indien dit strikt noodzakelijk is voor de uitvoering van een overeenkomst en om te voldoen aan relevante wet- en regelgeving. Er worden geen persoonsgegevens verkocht. Op Bureau Back-up kan een wettelijke verplichting rusten om persoonsgegevens met derden te delen. Indien met derden persoonsgegevens worden gedeeld, worden hiervoor verwerkersovereenkomsten gesloten. De derden waarmee persoonsgegevens gedeeld worden zijn:
Beveiliging van Persoonsgegevens
Bureau Back-up neemt het beschermen van uw persoonsgegevens serieus en neemt dienaangaande, rekening houdend met de stand van de techniek, uitvoeringskosten, alsook met de aard, omvang, context en de verwerkingsdoeleinden en de qua waarschijnlijkheid en ernst uiteenlopende risico’s voor de rechten en vrijheden van personen, passende technische en organisatorische maatregelen om een op het risico afgestemd beveiligingsniveau te waarborgen.
Jonger dan 16 jaar?
Als u minderjarig bent, dus jonger dan 16 jaar, dan mag u alleen toestemming geven voor het verwerken van uw persoonsgegevens met toestemming van een van uw ouders of wettelijke voogd. Het is dan belangrijk dat uw ouder(s) of uw voogd dit statement leest. Zij kunnen ook de rechten uitoefenen die u hebt met betrekking tot de persoonsgegevens die u bij ons achterlaat, zoals het recht om u te verzetten tegen de (verdere) verwerking van uw persoonsgegevens of het recht op inzage in en correctie van uw gegevens.
Recht van betrokkenen
Als betrokkene heeft u de volgende rechten:
Klacht
Indien u een klacht heeft over de wijze waarop Bureau Back-up met uw persoonsgegevens omgaat, of een van bovengenoemde rechten wenst uit te oefenen, kunt u contact opnemen via het contactformulier op de website of per e-mail via info@embracethefuture.nl. Om er zeker van te zijn dat u een recht wenst uit te oefenen verzoekt Bureau Back-up u om een kopie van uw identiteitsbewijs mee te sturen. U kunt hierbij uw pasfoto en MRZ (strook met nummers onderaan) zwart maken ter bescherming van uw privacy. Bureau Back-up zal zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 4 weken op uw verzoek reageren. Tevens kunt u een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Dit is de bevoegde handhavingsinstantie. U kunt hiervoor contact opnemen via deze link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons.
Wijzigingen Privacy Statement
Bureau Back-up kan te allen tijde de privacyverklaring aanpassen. Op de website staat de meest recente versie gepubliceerd. Houd daarom altijd de website in de gaten voor de meest recente versie. Als het nieuwe privacy statement gevolgen heeft voor de wijze waarop wij reeds verzamelde gegevens met betrekking tot u verwerken, dan brengen wij u per e-mail daarvan op de hoogte.
Deze versie is voor het laatst vastgesteld op 19 mei 2022.