Info voor jou als ZZP'er

Bureau Backup

Bureau Backup

Hoe kan ik mij inschrijven bij Bureau Back Up?

Inschrijven bij Bureau Back Up kan heel gemakkelijk via de website! Klik op de knop ‘Inschrijven‘ en volg de instructies.

Wat heb ik nodig om mij in te kunnen schrijven als zzp’er bij Bureau Back Up?

  1. Behaalde diploma’s en/of certificaten in de uitvoerende zorg;
  2. Documenten die aantonen dat je voldoet aan de wetgeving voor zelfstandigen in de zorg;
  3. Een VOG niet ouder dan een jaar
  4. Heb je een gecertificeerd KIWA keurmerk? Dan hoef je alleen nog maar je behaalde diploma’s en/of certificaten in de uitvoerende zorg te uploaden. Het uploaden van aanvullende documenten is dan niet nodig. Je KIWA nummer vraag je gemakkelijk op via mijnkeurmerk.nl

Ik schrijf me in en dan?

Als jij je hebt ingeschreven, doet Bureau Back Up de laatste check op jouw inschrijving. Ontbreekt er nog iets, dan zullen wij jou daarover informeren. Is alles compleet, dan word je opgenomen in de app en zullen er zorgvragen voorbij komen waarop je kunt reageren.

Hoe lang duurt het voordat Bureau Back Up mijn complete inschrijving heeft goedgekeurd?

Als wij jouw inschrijving hebben ontvangen en deze compleet is probeert Bureau Back Up jouw status binnen enkele werkdagen om te zetten naar actief.

Kan ik mij inschrijven als ik mijn diploma kwijt ben?

Nee, Bureau Back Up heeft jouw diploma nodig voordat jij zorgvragen kan accepteren. Je kunt bij DUO een nieuwe opvragen. Ga naar duo.nl/particulier/diploma-kwijt.jsp

Over de zorgvragen bij Bureau Back Up Onze klanten in de zorg zijn instellingen zoals voor:

  • Ambulante jeugd/WMO zorg
  • Vluchtelingen opvang
  • Gesloten, besloten en open settingen,
  • Gezinshuizen
  • Dagbesteding
  • Justitiële Jeugdinrichtingen
  • Volwassen psychiatrie
  • LVB problematiek
  • Crisis opvang

Voor welk niveau biedt Bureau Back Up zorgopdrachten aan?

Bureau Back Up biedt opdrachten aan voor zorgprofessionals vanaf MBO niveau 2.

Heb ik inspraak op mijn tarief?

Werken via Bureau Back Up betekent open en eerlijke vastgestelde tarieven. Voor elke niveau hebben wij de beste tarieven voor jou. 

Hoe komen mijn facturen bij de opdrachtgever?

Je gewerkte uren word bijgehouden via de Shiftbase app. In de eerste week van de maand stuur je jou factuur naar: Facturatie@bureau-backup.nl en wij betalen je binnen 30 dagen uit.

Moet ik zelf voor een contract zorgen als ik word bemiddeld door Bureau Back Up?

Nee. Bureau back Up zorgt voor een contract tussen jou en de zorginstelling. Deze is geldig zodra die door beide partijen ondertekend is.

Wat te doen bij ziekte?

Ben je ziek? Meld dit dan bij de zorginstelling waar je zou gaan werken. Vervolgens bel je ons op.

Betaalt Bureau Back Up mijn verzekering?

Nee, bij Bureau back Up betaal je niets voor je bemiddeling. Daarom verwachten wij dat je zelf voor je verzekering zorgt.

Bureau Back Up biedt bijscholing aan.

Bureau Back Up kan bijscholing aanbieden. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op via info@bureau-backup.nl

 

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag of wil je meer informatie voordat je jezelf inschrijft. Neem dan gerust contact met ons op via: